Functionaliteiten

Relatiebeheer en CRM Relatiebeheer en CRM Al uw relatiegegevens centraal beheren en onderhouden. Waardevolle informatie over uw klant is actueel beschikbaar binnen de verschillende modules.
Verhuur Verhuur Maak eenvoudig verhuurcontracten aan, met daarin een verhuurperiode en een planperiode om het overzicht te behouden.
Verkoop Verkoop Uw commerciële afdeling administratief ondersteund met de verkoopmodule.
Projectadministratie Projectadministratie Met projectadministratie hebt u inzicht in de opbrengsten, kosten en marges van één of meerdere projecten
Urenregistratie Urenregistratie Na het uitvoeren van een opdracht kunnen de gerealiseerde uren en gemaakte kosten worden vastgelegd en eventueel in het contract worden bijgesteld in verband met nacalculatie.
Personeelsplanning Personeelsplanning Via één centrale planning overzichtelijk het personeel inplannen op basis van benodigde aantallen, vereiste kwaliteiten, etc.
Transportplanning Transportplanning Vervoer, ritten en transport overzichtelijk en eenvoudig plannen per contract of centraal.
Vaste activa Vaste activa Deel activa in groepen in. Bij de facturatie wordt automatisch in de registratie van het vaste activum de verkoop verwerkt en de afschrijving wordt hierop afgestemd.
Barcodescanning Barcodescanning Gebruik van barcode scanning voor accuraat en snel voorraadbeheer.
Meerdere magazijnen Meerdere magazijnen Met de functie voor meerdere magazijnen is het mogelijk om binnen één contract artikelvoorraden uit verschillende magazijnen te reserveren.
Service Service Onderhoudsopdrachten en –contracten collectief en op voorhand vastleggen - inclusief benodigde materialen, personeelsplanning registratie van de gewerkte uren.
EDI EDI Elektronisch berichtenverkeer voor het uitwisselen van o.a. inkooporders, verkooporders, voorraadniveaus en facturen middels EDI of XML-berichten
Documentmanagement Documentmanagement Centraal en digitaal documenten opslaan en koppelen aan relaties, orders, facturen en offertes.
Managementrapportages Managementrapportages Uitgebreide analyses en rapportages snel inzichtelijk voor geïnformeerde en adequate bedrijfsbeslissingen.
Financiële administratie Financiële administratie Geïntegreerde financiële administratie met o.a. grootboek, crediteuren en debiteurenadministratie.
Geïntegreerde webshop Geïntegreerde webshop AGP Rent bevat diverse webtools voor vertegenwoordigers, klanten, servicemonteurs en uw magazijnmedewerkers, net als een B2B/B2C webshop.
Inkoop en inhuur Inkoop en inhuur Beheer en registreer overzichtelijk uw inkoop en inhuur van artikelen en/of personeel.
Voorraad en magazijn Voorraad en magazijn In Rent is het mogelijk om over meerdere magazijnen binnen één of meerdere locaties en bedrijven materiaal te plannen.

De voordelen voor u

Actueel inzicht
Accurate rapportages
Grafische verhuurplanning
Tijdwinst
Informatie uitwisselen met derden
Meerdere administraties en filialen
Uitgebreide webtoepassingen
Modulaire opbouw